Eser3458 ya ben genelde boyle postlara pek yorum yapmıyorum cunku iyi olsalar kendilerinden kotu olsalar bizden diye bi laf var cok yasadım. Eger benim esim oyle birsey yapıcak yani yapamaz da Allahım buyuk konusmak istemiyorum gerisini getiremicem sizde nasil susuyosunuz susmayin arkadasim konusun ya siz boyle birsey yapsaniz esiniz susucakmi?