Merveedd bende ona şaşırdım kızım 4 aylık 1 buçuk ay unibaby kullandım bebeğimin poposu aşırı pişik olmuştu sonra baby me aldım düzeldi kızımın pişiği ıslak mendilden olmuş hatta bitmişti migrostan minies aldım 2 gün kullandım yine pişik olmaya başlamıştı tekrar babyme mendile geçtim 3 kutu oldu kullanıyorum 12li kutular bende çok memnunum kurtarıcım oldu resmen 👍👍