Sevdaacar82 PrensSelim bende baby me kullanıyorum hem bezini hemde ıslak mendilini hiç pişik olmadı ve cok memnunum
PrensSelim Sevdaacar82 bezi ilk doğduğunda kullanmıştım 2 paket 50li kullandık bişe olmadı ama eşim 3. Paketi aldı ama çok sızdırdı bizde nedendir bilmiyorum hem idrar hem kaka,öyle olunca primaya geçtim,şimdi gündüz minies,akşam ve dışarda prima kullanıyorum.
Miracalpinannesii PrensSelim Komili zeytin yağlı ve baby me zeytin yağlı kullanıyorum zeytin yağlılar daha iyi oluyor bence
kayracanim PrensSelim pamuk kullanıyorum kavanoza koyup üzerine kaynamıs su ekliyorum kalorfr in üzerğne koyunca sogumuyor yüzünüde bu pamukla temizliyorum
Zeykemk26 PrensSelim 0-4 aya kadaar unıbaby kullandık 30lu paket almıştım bu kadar gitti bugun 4 ay 1 gunluguz zaten sleppy aldık 32 paket bakalım o ne kadar gidicek stok yapmayı severız🤣
PrensSelim Zeykemk26 hepimiz aynıyız galiba stokçu 😁 nasıl olsa kullanıyoruz İlla ki lazım olacak diye kiler olarak kullandığımız büyük bir oda stok odası oldu resmen 😂
TCGknilMasur Bebek yemizleme pamuğu alıyorum ufak seyahat seti vardı evde şampuan duş jeli falan koymak için onun sprey olanına kaynamış su koyuyorum poposunu temizlemek istediğimde fısfısla pamuğu ıslatıyorum mis gibi oluyor hem ıslak mendilden daha ekonomik ve sağlıklı ıslak mendil kullanırken kaka yaptığında en az 4 tane kullanıyordum şimdi en fazla 2 tane kullanıyorum
Muselo PrensSelim slepy uni kullandım ikisinide beğenmedim önerisi olan varmı su ve pamuk diyor tuhaf kokuyor