Alimalimalim ah ah ben bitaneyi doğuramadım kız 10 saat suni cektim bebeğim gelmedi 9 cm açıklıkla sezaryene alındım o gun bidaha dogurmicm kadın olmak rezillik dedim ya özelde doğum yapmama rağmen çok zordu suyumu falan tahta ince pamuk şeker çubuğu gibi şeyle patlattlar bebek gelsin diye yok gelmedi inatçı oğlum sonunda sezeryen oldum ilk yürüyüş acisi hala aklımda 11 aylık olucaz ama unutamyrm travma yarattı bende doğum 40 gun iyilesemedm annem baktı bize bidaha bebek demeye korkuyrm 😂