Nebicimanne Alimalimalim eşimin yeğeni 4 kez sezaryen doğum yaptı bi problem yaşamadı ama çocukların yaş aralığı 3 4 5 yıl
BenMathilda Alimalimalim Tanıdığım birisi 5. sezaryenini yaptı. biri ikiz olmak uzere 9 dogum, 4ü sağ
Alimalimalim Nebicimanne Arkadaşım hamile 4. Sezaryen doğum olucak ben hep mümkün değil sanıyordum 3 ten sonra imkansız diye düşünüyordum 😬
Deletedmom5284 Alimalimalim Bende öyle dedim 😅 alıştım diyo birde 3. çocuğunu 10 sene sonra yapmıştı normal yapabilirdi ama istemedi sezaryen kolayına geliyor sancı çekmek istemedi hiç hemende ayaklandı
Nebicimanne Alimalimalim mümkünmüş artık hatta ben doğum yaparken bir kadın 5.sezaryenine gelmişti 5 çocuk 5 evet doğru yazdım 5 😨😨😨😨😨
Alimalimalim Deletedmom5284 ciddi misin şaka gibi birebir sormak isterdim 🙄 ben arkadaşım adına korkuyorum onun bebeği 1 yaşında arada 2 yıla yakın olucak çok erken yani bilemedim
Deletedmom5284 Alimalimalim Birşey olacağını sanmıyorum canım sezeryan doktorlar için artık su içmek kadar kolay kesip biçmek falan.. İnşallah rahatça yapar doğumunu☺️
Sevgizeyneb Alimalimalim ben yaptım ilk üç çoçuğumun yaş araları çok yakındı bir birbuçuk yaş gibi 4. Doğumum 10 sene sonra oldu hepside çok rahat geçti özellikle son doğumum 😊
Nekwam Alimalimalim teyzem 5 tane yaptı hemm de minyon da bise yani🤣🤣 Kiminin dikisi cabuk kaynıyor yani bunyeyle ilgli bu aslinda yine de fazla kilo almamaya calissin bence
Deletedmom5284 Nebicimanne 🤣🤣 aynen öyle, insan kesmek artık çok kolay, sizde evde kendi imkanlarınızla insan kesebilirsiniz hahaha
Saraa Alimalimalim yok ya öyle düşünmeyin 😃 herkesin bünyesi farklıdır yengem de yaptı ama çok ağrı falan da çekti kişiden kişiye değişiyor