Minaninannesii Alimalimalim benim doktorum 4 e kadar normal 5 riskli demişti bende sezeryanla doğum yaptım da
Tprk1802 Alimalimalim arkadaşım 4. Sezeryanını oldu ve kordonlarını bağlattı. Gayet iyi sorun yaşamadı.