Aman kızlar neyse ne valla benim anlatmak istediğimi anlayanlar olduysa ne mutlu anlamayanlara a saygı duyarım bu olay sadece bi patlama oldum yani bunu sadece bir kere yapmadı her zaman aynı şeyi yapiyo ve bence de dediğim gibi böyle şeyler babaya değil.anneye sorulur buda kırılıp tepki göstermemden doğal hiçbirşey yok yani işlerine gelince takarlar işlerine gelmeyince el kızı oluruz o zaman yerini bilecek herkez