Dnz355 eşim haklı olduğumu biliyor demişsiniz de bence burda haklı haksız yok yani haksızlık olacak bir konu yok benim oğlumun amcaları da mesela ayakkabı almak istemiş doğum gününde eşime sormuştu oda bana sordu söyledik asla art niyet ya da haksızlık olarak algılamadım ki çok iyidir aramız eşiniz arada kalır siz böyle en ufak şeylere takılırsanız.Bence böyle düşünerek haksızlığı siz yapıyorsunuz gibi kendinize eşinize ve görümcenize..