Kızlar hepinizin yorumlarını okudum.ebet haklisiniz özeleştiri yapacak olursam evet okadar büyük.tepki verilecek.birsey değil sadece ben abisine değil de bana sorsun istemiştim birikmisliklerin patlamasi oldu sadece ama empatiyapin sizde böyle bir durumolsa aynısını hissedersiniz çünkü bende bir görümdeyim benim de bir gelinim var ama gerçekten.her zaman yaklaşımım kardeşim bana küsmez ama gelinim.kuser diye bu incelikle yaklaşırım bu olay üzerinden bakılınca haksızım evet doğru ama durduk yere de insan böyle tepki vermez ya çocuğa abileri bakıyo gibi sanki yapıp da en sonda bu olunca patladım sadece