Fyzkcr emzirmeden kaynaklı olabilir. Bazı bünyelere iyi gelmiyor gerçekten. Ben şu an emziriyorum 42 kiloyum. Çok çabuk eridim doğumdan sonra. Yemem filan da iyi aslında acayip tatlı, çikolata tüketirim. Gece yatmadan tost, makarna yerim ama alamıyorum. Bende almak isteyenlerdenim herşeyin aşırısı zarar bence, zayıflığın da öyle☺️