Fyzkcr 60 ile doğuma girdim 53 ile çıktım şuan 44 e düştüm emziriyorım bebeğim 9 buçuk aylık . Aslında yemem de çok iyi ama alamıyorum neden sizce
Fyzkcr Sum87 evet böyle düşünen çok var ilk başta annem var elinde olsa kendi kilolarını bana ekleyecek ama gerçekten hişbirsey yaramıyor gece bile yiyorum ne bulduysam yiyorum 🙈😅
Deletedmom50 Fyzkcr ben Dr gittim 24 yaşımdayım 18 göreydi metobolizmam 😂😂😂 diyetle ilaçla.birdeyler yaptı anlamqidk sonra gittim 22 dedi 🥴
Fadinasuh Bizde Bi türlü veremiyoruz tiroyitlerine baktır canım istersen çok çalıştığında aldırmaya biliyormuş