Fyzkcr tamamen yapısal canım bende 48le hamile kaldim 62yle doğuma girdim 1 hafta sonra tartildigimda 47 geldim moral yerle bir kilom kalir diye cok umutluydum. Tiroid falan kan testleri ne varsa baktirdim her sey normal ama tamamen genetikmis .24 yaşındayım gebelik harici 50 kiloyu göremedim . Burda linc etmeye hazirlar ama bu kadar zayifligin zorluklarını bilmiyolae herkes hastalikli gözüyle bakiyo resmen ama buda yapimiz napalim canimiz sağolsun sagligimiz yeribde olsin