Minigim_ bende ogluma almayı dusunuyorum daha desteksız yurumuyo ama catıda bız cok oturuyoruz cay vs aıle apartmanı aksama dogru cıkıyoruz hergun salıncak falanda var yere ınmek ıstıyo ılk adım patık tarzımı almak lazım ben su nıke adıdas sandletlerden alsam olurmu sen tecrubelosın 😂