Kargom iki haftada elşme ulaştı aldıım ürün defolu geldi yanında da 7 yaş için eşofman altı göndermişler ben almamıştım bunu.. oğlum daha 6 aylık… aradım açıklamaları şu sekilde oldu.. istediğiniz ürün defolu olduu için telafi amaçlı gönderdik 🤦♀️ Bari dedim ayına uygun biley gönderseydinşz de işimize yarasaydı şimdi 🤣 sonuç dedolu ürün elimde kaldı göndersem geri yazın sonuna anca gelirdi herhalde 🤷♀️ 7 yaşını bekliycez napalım 😇🤦♀️