Nese43 Canım zor bir süreç biliyorum bende bebeğime tek bakıyorum eşim uzman jandarma. İlk aylar bende çok zorlandım şuan bebeğim on aylık. büyüdü çok şükür ve şimdi çok daha rahatım. Bugünlerde geçecek birazcık sabır canım benim zamanla herşey çok güzel olacak. Ailenin yanına gitsen yardımcı olsalar en azından bu zor süreci atlatana kadar