Eşim uzman cavuş elâzığ ın İlçesine bağlı dağ karakolun da. Beni de getirdi koyacak bi yeri olmadığından. Bebeğimiz oldu mart ayında 2 aylık kızımız var. Kızım şu an hasta ben onu tek başıma doktora götüremiyorum. Hastalık var ve hastane bana baya uzak. Eşimle sürekli tartışıyoruz bebeğin yükü bende daha cok. Bazen kaldramıycak gibi hissediyorum sonra sabır diyorum. Eşim dilekçe yazıyo ama kabul edilmiyo. Siz olsanız ne yapardınız?