emirinannesi17 Melek0333 valla bilmiyorum cuma günü diyorlarmış Haziran ilk haftası diyorlarmış açıklanması bilmiyorum bekliyoruz hazırlık yapcam sizce açıklanmasınmi beklemeliyum yoksa hazırlık yapayım mi
Rumeysa34 emirinannesi17 canım bende senin gibiyim diyorum yavaştan toparlanayım sonra diyorum bide uzarsa boşver 🤷🏼♀️
emirinannesi17 Rumeysa34 oda öyle de yavaş yavaş başlamak istiyorum artık kaynanmL oturuyorum bide ben
Beren2323 Rumeysa34 1 buçuk yıldır evliyiz evimde 6ay kalmışmışımdjr o da parça parça bir haftaya filan razıyım gidiyo 2 ay görev
Nese43 Beren2323 benim dağ karakolun da görev yapıyo ama haftada bir defa inebilio bazen 10 gün oluyo bu süre. Senin durum benden de kötüymüş
MustafaKemal19 Ben cuma açıklanacak diye duydum 3 yıldır evliyim 3 yıldır ayrıyım eşimden ve bu tayini 4 gözle bekliyorum inşallah bir an önce açıklanır 🤲
Rumeysa34 MustafaKemal19 canım bugün eşim kağıt geldi dedi Haziran ayında açıklanacakmış eşim astsubay bu arada
Morcivert061 Melek0333 bende gördüm bunu asker eşleri sayfasında ama ne bileyim elimde dün geldi haziranda açıklanacak dedi. Bi gerginim bugün açıklanmada kurtulsak
Rumeysa34 emirinannesi17 Atama çalışmaları sonuçlandırılmış olup atama görecek personel INET sayfasında I atama bölümünden tayin yerlerini (tarihi net okuyamadım ama 23/bişeyler/2020 yazıyor) öğrenebilirler