Baby-Alparslan bebeğim üç buçuk aylık manisadayız ve gerçekten çok sıcaktı, bugün doktora götürürken tişört içine kolsuz zıbın altına da şortla çorap giydirdim,doktora sordum nasıl giydiriyim diye,böyle çok iyi dedi, artık havalar çok sıcak olucak dedi, 👑 sonra içimden kendime aferin dedim 🤣 ben felaket terliyorum çocuğu düşünemiyorum o da çok terliyodu yazık yani, bir de bebeklerde su kaybı çok önemliymiş dikkat etmek lazım, hasta olmasın diye uğraşırken daha da hasta etmeyelim