Elif2534 Baby-Alparslan kızım 6 ayına gircek evin sıcaklık durumuna göre kısa kollu giydiriyorum yada ince penyelerden giydiriyorum
-Sunshine- Baby-Alparslan altına sıfır kollu zıbın giydiriyorum üstüne mevsimlik ince uzun kollu giydiriyorum.
Cesurcuk Baby-Alparslan 13,5 aylık canım. Hatta bugün barbatöz ile çıkardım dışarı aşırı sıcaktı hava.
Deletedmom388 Baby-Alparslan Ben de çorap çok giydirmiyorum artık giyerse de babet çorabı gibi kısa giydiriyorum😊
aybukemom Badevehande biZde bayramda adanaya gidicez söylediğin iyi oldu ona göre kıyafet koyayım geceleri nasıl sıcak mı
Kubra31 Baby-Alparslan bence atletle beraber 2 kat gydirin. Ama kisa kolluya geçmeyin derim. Daha küçükler usuyebilirler
Baby-Alparslan Kubra31 Kubra31 kolsuz atlet üzerine kısa kollu altına uzun pijama ideal oluyor dün gece öyle uyudu kolları gayet sıcaktı tabi odanın sıcaklığına göre de değişir
Aysunaysunaysun Baby-Alparslan Ben bugün kısa kollu giydirdim ilk defa içine kısa kollu zibinla birlikte, gerçekten çok sıcak ve bebeğim terliyor eğer terlerse daha çok hasta olur diye dusundum bilmiyorum umarım doğru düşünmüşümdür 🤔😀 bu arada bebiskom 6 aylık
Baby-Alparslan Aysunaysunaysun bence doğru düşünmüşsünüz dün kısa kolluyla durdu hep gece de onunla uyudu hatta ama öyle kolları soğuk falan değildi odanın sıcaklığına göre ayarlayabilirsiniz
Ceyo0666 Busragungor benim bebegim de 3 aylik ince uzun kollu altınada ayakları açık tayt giydiriyorum
merveoyku_909420 Baby-Alparslan ben Gaziantepreyim evim. Biraz serin ama dışarısı sıcak uzun kollu çıtçıtlı ve tulum daha önce tulum içine de patikki giyduriyordym ben de nazım giydirswm bilemedim 1.5 aylık
Baby-Alparslan merveoyku_909420 uzun kollu çıtçıtlı üzerine uzun kollu tulum mu bence sadece kolsuz atlet üzerine uzun kol tulum giydirilirsiniz 1 aya zaten kısa kolluya geçersiniz suan minikmiş