GramPozitifBakteri Sinon ahhh 7 aylık emerek uyuyor şimdi bile bitmiş durumdayım seni anlayabiliyorum Allahım bebelerimizin içine versin de kendileri uyusun inşallah
Sinon Esra1986 emzirme aralıklarını çok bırakmadım sürekli emmek istediği her zaman emzirdim şimdi saat başı emmek istiyor yemek yemiyor her yaptığım çöp. İlk ek gıdaya geçişte yaptıklarımı yemiyor diye biraz sinirlenip zorla ağzına sokmuştum (çok pişmanım) ve aşırı evham yapıp yiyecek mi yemeyecek mi dertleri sarmıştı sonuç yemiyor 🤦🏻♀️ keşke hiç umursama saydım da doğru düzgün birşeyler yeseydş
Ygll Stellaa benim Bi arkadaşım ilk bebeğini hiç sallamadan büyütmüş şimdi ikinciyi yok diyo olmuyo sallamadan. Yani anneyle alakası yok bebekle alakası var bence sallamanın. Sonuçta anne aynı anne ama bebek farklı :)
Gunesdogdu Stellaa dogdugundan beri memede uyutuyorum ben yokken babasının göğsünde uyuyor. O dobenemlerinde tam uykuya daldığında emin olamıyordum haliyle bebek küçük alışmamışım Ablam bebegin kolunu hafif kaldır birak pat diye düşerse uyumuş dalmış demektir demisti, dirençli düşerse dalmamış sen memeyi cekersen uyanır… ben boyle yolumu bulmuştum. Ama hala bile memeyi direk çekmiyorum ağzından yavaş yavaş… emzik alıyorsa işin kolaylaşır benim kizim emzik almadi hic
Stellaa Gunesdogdu bizimki de emzik almiyo suan alisir mi bilmiyorum. Suan mememde valla dediginizi denedim ama anlamadim 😂 direncli dusme nasil oluyo
GramPozitifBakteri Stellaa illaki emzik kurtarıcı evet ama ilerisi için sakat sallamak desen alıştı mı ohooo ne zaman bırakçağı belli değil keza emerekte öyle uyku eğitimini ne kadar verirsen o kadar iyi oluyo aslında ay ne bilim ayol valla mala bağlamış durumdayım :)
1anne3434 Stellaa kesinlikle sallamayı tavsiye etmem büyük oğlum 3.5yasinki gecti annemin lafı ile saallamaya başladım bak böyle daha kolay dedi halbuki poposuna piş piş yaparak uyutuyorduk biz denedik kolay geldi ama keşke yapmaz olaydik 3yasina gelene kadar sallandı her türlü alışıyor bebek daha erken deme uykusu hafif oluyor iki saat sallayıp 10dkka sonra kalktığı günleri bilirim sinir krizlerimi sallamak bı nevi bayiltmak çocuğu kesinlikle önermem Emzik.ise bir yerde ise yarıyor oyalamaya susturmaya onun dışında tok tutuyor emmek yada biberon yemek istemeyebilir emzikle yatırmaya alistirirsaniz emzik ağzından düştüğünde yada aldığınızda uyanır damak yapısını bozarsiniz şuan küçük oğlum 3.,5 aylık ne.emzik.verdim ne salladım yorumları okuyuncada şok oldum sallamayi öneriyorlar daha neler napacaginizi.bilmiyorsaniz Instagram da baldan anne var onu takip edin belki yol bulursunuz Allah kolaylık versin
GramPozitifBakteri Sinon biri daha sormuş gerçi ama öğünlerde ne sıkıntı yaşadınız malum yeni yeni geçiyoruz artık kulağımıza küpe olsun
Sinon GramPozitifBakteri ilk zamanlar ek gıda da yemeyecek dite korkularım vardı o günden beri doğru düzgün yemiyor sürekli emiyor bende aç kalmasın diye hiç saat tutmayıp sürekli emzirdim şuan saat başı emmek istiyor yemek hiçbir şekilde yemiyor 🤦🏻♀️ asla aburcubr vermem derken artık yesinde ne olursa moduna girdim tek yönlü besleniyor makarna yoğurt sıvı sadece su çorba asla içermiyorum ve şuan saat başından hallice gece sürekli kalkıyor 🤦🏻♀️
Ebruuuuuu Benim kızım 42 günlük ayağımda falan sallıyordum, geçen hafta yarım saat uğraştım yok uyumadı yatağın üstüne bıraktım 10 dakika sonra bir baktım kendi kendine uyumus. Simdide emzirip yatağın üstüne bırakıyorum kendi kendine mırıldanıyor biraz almıyorum sonra bakıyorum uyumus kalmıs
TugceAna Ebruuuuuu en güzel kendi halinde uyuması sallamak biraz daha ilerki yaşlarda işe yarar ama şuan sizikinin uykusunu açar uyucağı varsa bile uyumaz emerek uyut veya kendi halinde uyut 1.5 2 saatten fazla uyanık kalmamasına özen göster yorulunca uyumaz çünkü yoksa kendi halinde uyur kolik değilse tabi
afraliya Stellaa sizin döneminizde nasıl uyursa bütün şekilleri deniyorduk şimdi sadece beşiğinde yada ayağımda sallıyorum🥰
Gunesdogdu Stellaa daldığında kolu pat diye düşüyo, dalmamışsa ik min yapiyo yanda kolu düştüğü yerden çekiyor, kendi kolunuz gibi düşünün iste ya uyumak üzere olan birinin kolumu falan kaldırsanız daha hakim bi şekilde düşer, ya da kendi çeker falan
Ebruuuuuu Stellaa Bence sizde bir deneyin, ilgilenmeyin bırakın belki uyur, tabi ağlarsa kucağınıza alıp susturup öyle koyun geri
Ebruuuuuu TugceAna Yorulunca gerçekten uykuya dalması zorlaşıyor huysuz oluyor. Şuanlık böyle uyuyor, ilerleyen zamanlardada yanına yatıp kafasını falan okşayıp uyutmayı umut ediyorum insallah büyüdükçe sıkıntı çıkarmaz😄
Ozlemm_ege Stellaa bence drğil ilk doğduğu günden beri aynı şekilde uyutuyorum huy değiştirmezse uyku dğzenini önceden sağlamış oluyoruz
GramPozitifBakteri Sinon hııı anladım demek istediğinizi valla 7 aylık olduğundan beri günde 3 posta ama az ama doycak kadar vermeye çalışıyorum bilmem yapabiliyo muyum görücez ama gece kalkmaları gerçekten insanı bitiriyor.Emmesine gerek yok ağzını dayadı mı tamam uyuyor bırakıyosun max 1 saat sonra tekrar e ne ara dalcaz ne ara uyancaz vallahi çok zor o yüzden şimdi gece direniyorum saatli emzirmeye çalışıyorum bakalım 2ye düşürebildim ama ne belim kaldı ne kolum inşallah sabrımın meyvesiini alırım..ben direndikçe o da direniyo çok çakallar