Bebeğim 20 aylık ve emerek uyuyor bu durumdan bıkmış durumdayım size tavsiyem bebeğiniz daha küçük onun için şimdilik her yöntemi deneyebilirsiniz ama 3. Aysan belki 4. Aydan sonra yatağına yatırıp sırtına pışş pışş yaparak uyutun zamanla onuda azaltın şuan olduğum durumda beni kimse uyarmadı memede uyuyor uyku arası doğal olarak meme arıyor göğüslerim ve psikolojim bozuldu. Bir de bir tavsiyem daha var bebeğinizi ilerde büyüdüğü zaman yani 6. Ayından sonra öğünleirne dikkat ederek verin ondanda çok pişmanım bir daha evladım olursa bunların hiçbirini yapmıcam umarım yani.