Sinon Esra1986 emzirme aralıklarını çok bırakmadım sürekli emmek istediği her zaman emzirdim şimdi saat başı emmek istiyor yemek yemiyor her yaptığım çöp. İlk ek gıdaya geçişte yaptıklarımı yemiyor diye biraz sinirlenip zorla ağzına sokmuştum (çok pişmanım) ve aşırı evham yapıp yiyecek mi yemeyecek mi dertleri sarmıştı sonuç yemiyor 🤦🏻♀️ keşke hiç umursama saydım da doğru düzgün birşeyler yeseydş
Ebruuuuuu Stellaa Sizde yatın yanına biraz konusun ilgilenin susunca bırakın biraz kendi kendine belki dalar
Ebruuuuuu TugceAna Yorulunca gerçekten uykuya dalması zorlaşıyor huysuz oluyor. Şuanlık böyle uyuyor, ilerleyen zamanlardada yanına yatıp kafasını falan okşayıp uyutmayı umut ediyorum insallah büyüdükçe sıkıntı çıkarmaz😄
GramPozitifBakteri Sinon hııı anladım demek istediğinizi valla 7 aylık olduğundan beri günde 3 posta ama az ama doycak kadar vermeye çalışıyorum bilmem yapabiliyo muyum görücez ama gece kalkmaları gerçekten insanı bitiriyor.Emmesine gerek yok ağzını dayadı mı tamam uyuyor bırakıyosun max 1 saat sonra tekrar e ne ara dalcaz ne ara uyancaz vallahi çok zor o yüzden şimdi gece direniyorum saatli emzirmeye çalışıyorum bakalım 2ye düşürebildim ama ne belim kaldı ne kolum inşallah sabrımın meyvesiini alırım..ben direndikçe o da direniyo çok çakallar
Sinon GramPozitifBakteri alırsınız öbür türlü daha karanlık dün hiç uyanmadan uyudu ilk defa ben niye uyanmadı diye defalarca uyandım artık öyle bir koşullanma yaşıyorum düşünün
GramPozitifBakteri Ebruuuuuu kız inşallah yaa kızımın öyle uyuması benim uzaya çıkmam gibi bişey şuanda hayal ürünü :)
Gunesdogdu Stellaa daldığında kolu pat diye düşüyo, dalmamışsa ik min yapiyo yanda kolu düştüğü yerden çekiyor, kendi kolunuz gibi düşünün iste ya uyumak üzere olan birinin kolumu falan kaldırsanız daha hakim bi şekilde düşer, ya da kendi çeker falan
Aselminaa Stellaa doğdugundan beri sallamadim 1 yasimiza geldik karanlik odada besiginde sallamadan kendi uyur biz uykusu geldiginde koyariz odadan cikariz battaniyesi var onu koklayip uyur
Nermin_Ecrin Ozlemm_ege bende başta aynı şekilde yapiyordum ama uyku düzeni değişiyor büyüdükçe ve artık o yöntem ise yaramıyor ayağımda sallayınca hemen dalıyor yatağına yatiriyorum
Ygll Stellaa benim Bi arkadaşım ilk bebeğini hiç sallamadan büyütmüş şimdi ikinciyi yok diyo olmuyo sallamadan. Yani anneyle alakası yok bebekle alakası var bence sallamanın. Sonuçta anne aynı anne ama bebek farklı :)
Durusumm Stellaa bazen emerek ama coğunlukla sallayarak. İyi olmadığını biliyorum ama başka türlü uyumuyorum biraz büyüdükten sonra kendi kendine uyumasi icin deneyevegim bakalim
Nurcaan Stellaa canim emzigi kesinlikle kulan kurtaricin oluyor. Uyku duzeni kurmaya calisin gunduz fazla yatirmayin benim kizim hic uyumaz gunduzleri cok nadir uyur 1 2 saat veya bir bakmissin 5dk uyuyor 😊. Ama aksam 9 10 arasi uykusu gelince uyur 1defa uyanir gecer masaAllah diyelimde 🧿🤭 gecenlerde kizim ilk defa huysuzdu 2saat denedim ve en buyuk yardimcim RUKYE SURESI. sesini hafifce acin dinletin insaAllah sizede faydasi olur
GramPozitifBakteri Sinon düşünebiliyorum tek bi gece nasıl olduysa 2 kez uyandı (bidaha öyle olmadı diş geldi ) ben uyku uyumadım nasıl olsa uyanıcak birazdan diye..zor ya valla
TalentedMom Stellaa hiç birini dinleme o diyenlere söyle de gelip onlar uyutsunlar bakalım nasıl oluyor 😀Emziği Amerikan pediatri derneği onaylıyor araştırılmış boğulma riskini azaltıyor emziğe de alıştırın sallayın da ben hep öyle yapıyorum uyuyor da😂