Aylaninannesi
bosh 2 bulaşık makinemiz 1 ocagımız ve 1 mini fırınımız var. hiç memnun degiliz. mini fırın en pahalısını aldık rezalet kaç kere servis geldi olmuo bi türlü iyide ısıtmıyor. bulaşık makinesi keza gene öyle 2 kere motoru degişdi 3.de yenisini vereceklermiş.
bosch bence bozmuş kaliteyi. gene ne varsa yerli malı arçelikde var. ankestre fırın aldık 10 numara buzdolabı aldık gene öyle taş gibi. ama vestelide tavsiye etmem diger evimizdeki çamaşır ve buzdolabı vestel memnun degiliz..