Keremozaninannesi Balloglumm beko kullanıyorum 3 programlı 3 yıldır kullaniyorum memnunum temiz yıkıyor 😊
Kiviefe Balloglumm eger bütcen varsa Siemens derim arcelik almada ne alırsan al yada bana kötüsü denk geldi 4 programlı olan işte benimki güzel degil en kısa zamanda degiştircem😍 iyi arastır.
Hotic Balloglumm sıemens kullanıyorum ben memnunum her bulaşık deterjanını alıyor hiç seçmiyor mübarek
Muguet Balloglumm Alman gerekeni bilmiyorum da asla almaman gereken Samsung aman sakın her modeli kötü bulaşık makinesinde 🤦🏻♀️
elmaliturta Balloglumm benim arçelik çok güzel yıkıyor bir sorun yok hatta ben çok temiz bile koymam söyle bi alırım peçete ile o kadar
Balloglumm Denizincanii su-1 lekesi kalıyor diye duymuştum öyle mi cnm Seherdi_17 deterjan hepsini kabul eder mi canm
elmaliturta Balloglumm sadece fairy kullanıyorum ben canim bi kez finnish aldım iyi ol madi bir daha başka hiç denemedim
Denizincanii Balloglumm su lekesi hic birakmiyor bende birakmiyor en azndan tertemz cikiyor Sudan gecirmeden hic atmadm ama