Balloglumm Bulaşık makinası tavsiyesi istiyorum kızlar beyaz eşyalarım arçelik onuda arçelik düşündüm ama nasıl yıkar leke bırakır mı bilmiyorum
Burcu35 Balloglumm https://www.arcelik.com.tr/bulasik-makinesi/6366-i-bulasik-makinesi Benim makinem bu çok memnunum. Ama kullandığım 2 program siz bunun 4 programlısını alsanız bile olur
Balloglumm Kiviefe benim eşim de takıntılı şimdi diğer eşyalar arçelik ya uyumlu olsun oda arçelik olsun diyor🤦♀️ neyinden mesela nesi kötü ve hangi markayı önerir siniz canm
Kiviefe Balloglumm eger bütcen varsa Siemens derim arcelik almada ne alırsan al yada bana kötüsü denk geldi 4 programlı olan işte benimki güzel degil en kısa zamanda degiştircem😍 iyi arastır.
Balloglumm ZMK siemens de güzel diyorlar 🤦♀️ hotpoint de bakayım aslında en iyi mağaza da anlarsın da malum virüs 🙄🙄
Deletedmom187 Balloglumm ben Altus kullanıyorum fairy ile güzel yıkıyor. Finish quantum ile de ama normal finishle kötü
Annesirintugceuzun Balloglumm Ama 3 senedir kullanıyorum ve hiç sorun çıkarmadı. Muhteşem. Böyle eşyaları alırken paraya biraz kıyılmalı bence. Çünkü çok uzun zaman kullanıyorsunuz. 👌🙂
Elifliyam Balloglumm kesinlikle bosch almayin asla temiz yikamiyor ilk başlarda ben mi beceremiyorum dedim ama bi kac kişi daha aynisini söyledi
queenMother Balloglumm boş👍Ama almanya üretilen türkiyede üretilenler pek sağlam olmuyormuş üç sene oldu alalı bin 900 almıştık şimdi fiyatlar ne durumda bilmiyorum