Dunyamsensn2008 Balloglumm Buradan bende tavsiye istemiştim genel olarak Arçelik ve Bosch demişlerdi de eşim simens almış kızdım önce bir bunu aldım diye ama gayret güzel memnunum hemen hemen hepsi aynı bence .
Denizincanii Balloglumm su lekesi hic birakmiyor bende birakmiyor en azndan tertemz cikiyor Sudan gecirmeden hic atmadm ama
Mommy_ Balloglumm Annemin makinesi Arçelik hem de en baz modellerinden 3 programlı falan herhalde. 4 yıldır kullanıyor gayet güzel yıkıyor, çok memnun.
Mom0870 Balloglumm ben Beko kullanıyorum 5 yıldır bir şey olmadı memnunum sadece eskidi biraz özellikleri yetersiz ama ablam da arçelik var o da memnun. Beyaz eşya biraz şans işi