Damlatahaata Mrs_Sunshine eşim bime gelenden aldı kiwi markası 100 tlye mi ne almış memnunum ben işimi görüyo çaydanlığı kettle falan kaldırdım hep onu kullanıyorum hem uygun fiyat
Ilbilge https://ty.gl/3umcx86 kayınvalideme anneler günü hediyesi aldık yorumlarda hep çok büyük olduğundan bahsedilmiş bir bakın isterseniz 🌸
Damlatahaata Mrs_Sunshine kiwi değilmiş markası 😂 sunny marka ama güzel yani memnunum yine gelir bime yada a101 e takip et bence
Mrs_Sunshine Ilbilge Anladım ama cam sağlıklı alamam eşim biraz hor kullanıyor da 😂 yine de çok teşekkür ederim bi ara kettle olarak king kullanıyorduk çok güzeldi