Mrs_Sunshine 4 yıldır Arçelik alt üst cam olanı kullanıyorum,çok memnundum ta ki geçen gün kazaya kurban gidene kadar😁 şuanda da arçelik ve beko’da üretilmiyormuş artık.
Ama size tavsiyem plastik ürün almayın.Bir numaralı kanserojen.Özellikle kadınların sağlığı açısından hiç iyi değil.Çelik ve cam tercih etmeniz en sağlıklısı.