elmaliturta Mrs_Sunshine arzum heptaze kullanıyorum çok memnunum üstü cam veya inox olanı var ben cam aldım 1 yıldan fazla oldu camında bir sorun yaşamadım. Çay tadı a güzel oluyor
yasemnugr06 Mrs_Sunshine ben Korkmaz mia kullanıyorum memnun değilim Eltimin var bir tane kazan gibi ya müthiş markasını unuttum 🤔
ebz09 Mrs_Sunshine bende stilevs var iki yildir kullaniyorum balim cok memnunum karacaya da bakabilirsin
Erencinarinannesi Mrs_Sunshine arzum çaycı kullanıyorum 2 yıldır biz demlik çok nadir misafir gelince kullanıyoruz çok memnunum
eSved Ya ben cayci la rin çayını sevemedim bi turlu benimde var bekonun ama ocakta kaynicak illa o cay ocaktaki çayın tadi bi başka oluyo sanki Benmi anormal im acaba 😂
Hazellkrnz Mrs_Sunshine Karaca’nın çay makinasını kullanıyorum 2 buçuk yıldır çok güzel.Ama teyzem bi çaycı kullanıyor 6 yıldır çok iyi ama markasını tam bilmiyorum
Kubra89 Fakir river kullandım 2 bucuk senedir memnunum ama elektrik faturasini baya etkiledigi icin iki ay önce kaldırdım. Misafire falan açarım büyük çünkü. Anneme de aldım aynısını anneler günü için 397 tl.
Mrs_Sunshine Kubra89 Bende kullanıyordum onu işte o bozuldu benim üstte yanlış yazmışım düzeltemiyorum 🤣 ben mürdüm olanı kullanıyordum hani küçük bi düğmesi var ya atıyor tık diye. O düğmesini bozdu eşim çok sağlam bişey arıyorum o yüzden 😄😄
elmaliturta Mrs_Sunshine ne ince ne kalın. Kulplu çay bardakları var ya klasik onun kalınlığında diyebilirim
Erencinarinannesi Mrs_Sunshine https://www.hepsiburada.com/arzum-ar3019-cayci-klasik-cay-makinesi-mercan-p-MTCTNLERAR3019?magaza=AYBAKB&wt_gl=cpc.6807-6814.shop.elk.sda-ssc&gclid=CjwKCAjwkun1BRAIEiwA2mJRWUHN5Vc0D642Cbl4tPluYz4TKIro_IvDOLpE2aSf5xy0M4Huv6PAzxoCx5MQAvD_BwE
Kubra89 Mrs_Sunshine Allah seni. Isıtmadan ısıtmış gibi atıyor anladığım kadarıyla. Basit elektriksel bir problem tamir ettir bence. Esimin elinden geldigi icin evde hep soker tamir eder herşeyi.
elmaliturta Mrs_Sunshine onun inox hali e var canım iki seçenekli ben rengini görmek hoşuma gidiyor diye cam olanı seçmiştim