Mrs_Sunshine Ilbilge Anladım ama cam sağlıklı alamam eşim biraz hor kullanıyor da 😂 yine de çok teşekkür ederim bi ara kettle olarak king kullanıyorduk çok güzeldi
dunyam2020 Deletedmom30 ya arastırdım ama homend den kımse memnun degılmıs baya sıkayet var 500 lıra ama kımse menun degıl
Deletedmom30 dunyam2020 mama suyu ısıtması için ben tercihimi kullanmıştım. Ama son 1 aydır demliği çok akıtıyor. O yüzden önermiyorum 🤦♀️
Kumsal_annesI1 Mrs_Sunshine karacanın kullanıyorum 1 yıldır cok mennunum suyuda çok çabuk kaynıyor ben indirimde 300 civari gibi bişeydi aldığımda
dolunay01 Rengin merhaba hala kullanıyor musunuz gurme caycıyı bende almak ıstıyorum cok şikayet varmış ıc kısmı sararıyor vs bozulanlar falan haliyle de pahalı .hala memnunmjsunuzjn