ElifKaratas bildigim kadariyla ilac tedavisi uygulanıyor tabi gerekli görülürse biz test yatırmıştık normal çıkmıştı değerleri ama gerçekten normal çocuklara nazaran daha çok terliyordu atleti falan şu içind E kalıyordu her gittiğim yere 2 ,3 üç çamaşırı götürüyordum.Şuan 10 yaşına girdi halen öyle en çok kafası terliyor.Eller ayaklar hep buz.Alerjik astım çıktı biz de yani bilemeyeceğim inşallah biz gibi olmazsınız gerçekten hayattan soğutuyor bu durum insanı. Çok şükür ikinci bebeğim ilki gibi değil