ElifKaratas canım benim henüz 9 günlük anneyim ama sana şunu diyebilirim aynı sorunu abimler yaşadı hala yaşıyor... yengem hatta derki zehra karnımdan çıktığında terlemişti resmen ve gerçekten ben hayatımda böyle bir çocuk görmedim... minicik bebekti elleri ıpıslak olurdu her zaman kafası hep terli... bence yapı meselesi... bakımı biraz zor oluyor malesef hastalık olduğunu hiç zannetmiyorum