Kiraz düzeni henüz oturmamış demek ki sıkma canını zamanla oturur ama biraz zor işte ben bu düzeni oturtmak için epey uğraştım her ağzını açtığında acıkmış olmuyor ki emme refleksi oluyor mesela her acıktıgında vermeyi denedim bu sefer memede oynuyor içiyor bırakıyor hemen baktım böyle olmuyor gündüzleri 3-4 saatte bir mama ama aralarda çok Durmaz ise meme verdim geceleri de 12-1 arası besleyip sabah 7-8 gibi uyanınca besledim şimdi düzen daha yeni oturdu hem o rahatladı mama saatlerine alıştı hemde ben , benim bebeğimede doktor kolik dedi mesela ama hergün masajla ve bu mama saatlerini düzene sokunca kendi kendine bir şekilde azaldı illa oluyor ama eskisi gibi değil en azından bebek bu işte bir yaptığı diğerine uymuyor tabiki mamadan sonra bazen benimkide tekrar emmek istiyor çok ağladığında veriyorum . Ama her seferinde verirsek işimiz iş. Onu oyalayacak başka şeyler bulabilirsin mesela masaj yapıp konulmaya çalış besledikten sonra umarım işe yarar Allah yardımcımız olsun 🤲🏼