3 aylık olmamıza 9 gün var sütüm az olduğu için hem emzirip hem takviye olarak mama veriyorum ilk olarak emiyor arkasından 120 cc mama yiyor yinede ağlıyor mama bitince sizce doğmadığındanmıdır ve bizimle aynı ayda olup mama verenler sizler kaç cc verip kaç saat arayla veriyorsunuz ben 3 saat beklemeye çalışıyorım ama bazen durmayınca 2 saatte de verdiğim oluyor çok mu sizce