Cihangirmoms canım 120 çok gibi geldi bana, bende meme +mama gidiyorum. Genelde anne sütü alıyor 3-4 kerede mama veriyorum. Şuan 90 cc veriyorum 4 aylık olacak neredeyse bebeğim. Kilo alımı biraz fazla gibi benim bebeğimin oyuzden kendimce mamayi az tutmaya çalışıyorum. Belki 120 versem içer ama 90la idare ediyoruz şuan