merve9434 geçecek inan bana. yasadigin duyguların çok normal olduğunu ve çoğu kisinin yaşadığını bil. malesef toz pembe değil göründüğü gibi. o ilk an yasadigin yoğun mutluluk uykusuzluk ve yorgunlukla seni bi anda aşağı çekiyor. yeni duruma ayak uydurmak zor. ozgurlugun kısıtlanıyor. bebek zaten yeni gelmiş dünyaya hala karnını arıyor. sen de yeni bi dünyaya gelmişsin. ikiniz de uyum surecindesiniz. kendini kötü hissetme suçlama. geçecek bitecek de. gerçekten de bitecek ve sonra en tatlı zamanlar başlayacak. onun dilini anladıkça isler kolaylaşacak. 2 yıl bebek sahibi olmaya çalıştık. olunca ben asla depresyona girmem diyordum ama malesef ben de girdim. eski hayatımı o kadar özledim ki. istediğimde uyumak istediğimde gezmek. ama şimdi 7 aylık bebeğim. o kadar alıştık ko birbirimize. onsuz keyif almıyorum yaptığım şeylerden ❤ kötü ruh halinden kurtulmak için de yardim eli uzatan varsa lütfen geri çevirme. bırak elinden tutsunlar. yapabiliyorsan biraz uyumaya çalış. biliyorum çok zor ama dene en azından. yardım eden yoksa da başarabilirsin sen çok guclusun annesin. üstesinden gelemeyeceğin bir şey değil. bi bebeği dünyaya getirdin var mi ötesi? sadece biraz yorgun biraz şaşkınsin. hepsi geçecek. kocaman sevgilerimi gönderiyorum sana ❤