Aymiram bende aynı durumdaydım benim yanım da hiç kimse olmadı kız kardeşim kaldı yanım da biraz sonra gitti eşimin pek yardımı dokunmayo kaynanamlar yakın ama o öyle bir insan değil gelip yardım etsin biraz sevip gidiyor evine ben tek başıma bakmaya çalışıyorum o kadar zorlanıyorum ki şuan 38 gunluğuz ilk başlarda sürekli ağlıyordum kızıma kızıyordum kafayı yemek uzereydim kendimi kimsesiz yapayalniz hissediyordum eşim işe gidiyo evde kizimla tek kaliyoruz..şuan yavaş yavaş atlatmaya çalışıyorum çok zor gerçekten çocuk büyütmek