Ben aynı sekildeydim. Tam 2 ay cektimm canim çok zor banyo ederken bile ağlıyordum göğüsüm kıyafetlerime bile değse bağırıp cagiriyordum agliyarak emziriyordum resmen ya pskiolejim bozulmuştu ve benim ki artık parçalandı kanlar akıyordu farketmeden de emzirmisim çocuğum resmen kan içmişti 😭 kustugunda anlamıştım komşumuz lanolin die bir krem vermişti çok iyi geldi bir göğüsum 10 biri de 15 günde iglesti 🤲Allah yardımcın olsun canimmmm