ilk bebegimde kan aka aka emzirdim bi sure sonra emzirmeyide birakmistim o derece. tek caresi her emzirdikten sonra temiz suyla tulbenti islatip ustune basiyodum. anne sütü biraz tatli gbi kimisi onu sık sür demis o beni daha fazla agritti cnku sekerli gbi oldugundan daha fazla catlamasina sebeb oldu. sadece her emzirmeden sonra suyu tulbente dök gogsune sür temizle. birde emzirirken bebek iyi kavrayamadigindan yara oluyor. agzini iyice acmasini sağla. gogsunu tam oturt.emdikce de duzelecek pes etme ck pisman olursun emzirmedim diye. 😔