Gozdesa Beyza7877 derin olanlar hafifledi biraz ama çizgi şeklinde var hala, sanırım onlar sızlıyor zaten.
02022020 Pares evicap evitamini kullanın iyileştiriyor yarayı emsirdilten sonra bi süre açık kalsın hava alsın
ZehraMeryem Pares Bende çok çektim canım streçfilm kes gögüs ucuna göre onu koy canım arada değiştir geçene kadar kullan nemli kalmasını sağlıyo ve zamanla iyileşiyor Rabbim şifa versin en yakın zamanda iyileşir inşallah
Ezgislck Pares kantaron +gümüş kapak canım arada da lansinoh sürdüm 3 günde iyileşti. Aytaç evde göğüslerini açık bırak hava alsın
Berenikom Bekeb bende cok kotuydum ve avent gogus kalkani aldigim gun geçirdi mutluluktan aglayacaktim bu sefer 😂 cok rahat ettim gercekten. Pares
Deletedmom270 Pares bak benim baya kötü oldu yastık isirarak emzirdiM kan geliyordu artık yaradan sut yerine göğsüs ucum çatladı yara oldu sut kabarcığı oldu kanali tikati etrafi inceldi pempe oldu soyuldu nokto nokta kizardi kanada etrafi…kendim başta karışım yaptım krrmler bi ise yaramadi(fito-lansinoh-nisavit-bepantem-hametan-vazelim hepsini denedim) 1 kaşık zeytinyağı 1 kasik hindistan cevizi yağı 1 kaşık susam yağı(ben tahinin ustunde biriken yahi kullandım)ve dogal vazelin karıştırdim surdum ve hep avent göğüs kalkani kullandim çünkü göğüs ucun sutyene değince kiyafete degince gogus pedi kullanıyorsan ona degince kuruyor ve daha cok yara olup düzelmiyor ben silikon göğüs kalkani kullanıyorum ama tam gecmedi taki birsey deneye kadar kesin dene BALMUMU AL AKTARDAN BALMUMUNU ERİT BENMARİ USULU ONU MAKYAJ TEMİZLEME PAMUGUNA DOK VE SİCAKLİGİ AZALİNCA GÖĞÜSUNE KOY 2 SAAT DURSUN SONRA KENDİNE BALMUMU KREMİ YAP (internette nasil yapacağın yazıyor videosu da var)1 KAŞIK BALMUMUMUN İCİNE 4 KASİK ZEYTİNYAĞI EKLE KARİSTİR DONUNCA KREM OLUYOR DUZENLİ SUR be kalkan kullan BENİM HAFTALAR DİR GEÇİRMEDİĞİM YARAYI 2 GUNDE GEÇİRDİ ÇOK UCUZ BİSEY İNTERNTTEN ALDİM BEN (evine yakin dogal urunler satan aktar varsa ordada vardir)ARASTİRABİLİRSİN BALMUMU KREMİ DİYE COK YARARLI BEBEGİN POPOSUNAdA SUREBİLİRSİN İNTERNETEDE BAK BALMUMU kremi GÖĞÜS yARASİ DİYE MEMENUN KALAN COKK KİSİ VAR BEN 100 GR BALMUMU ALDİM GAYET YETERLİ
Deletedmom270 Ben yeni krem yaptim 2 kaşık balmumu 2 kaşık zeytinyağı 2 kaşık hindistan cevizi yağı 2 kaşık susam yağı koydum cok güzel oldu kivami kati olursa ertitip icine biraz daha zeytinyagi koyabilirsin siddetle dene diyorum iyi gunler (YouTube da vidyo izleyip yapabilirisn)
Demirinannesi02 Pares canım aynı şey benim başıma da geldi ilk bebeğimdi ve çok tecrübesizdim doğum yaptıktan üç gün sonra meme uçlarım yara olmaya başladı emzirirken resmen ağlıyordum. Sonra doktora gittim doktor bana dediki siz bebeği emzirirken göğüs ucundaki o kahverengi kısmı komple bebeğin ağzına sokmanız lazım dedi sadece memenin ucunu bebeğin ağzına sokarsanız meme uçları yara olur çünkü o şekil yanlış emzirmedir dedi Ve krem yazdı bana eve geldim kullandım ha bir de şunu söyledi bebeği emzirdikten hemen sonra eviniz müsaitse üstünü açık bırak tişört atlet ne varsa çıkar yani hava alsın göğüsler. hava alması çok önemliymiş o şekil çok hızlı iyileşir dedi doktor. Ben her emzirmeden sonra üstümdekileri çıkartıp havalandırdım göğüslerimi ve İnan Kreme bile gerek kalmadı hemen iyileştiler.
Ozgcannnn Demirinannesi02 pekı kahverengı yerı nasıl aldırdınız aynı dert bende de var heryerını almıyor basını emıyor sadece
funca Pares bebek memeyi iyi kavrayamazsa yara olur öncelikle bunu düzeltmem gerek arkaya yaslanarak emzirmeyi dene. Facebookta emzirme akademisi grubu var oraya kaydolup yardım alabilirsin.
Gamzeli03 Mom567 kuru olduğu zaman daha çok çatlıyor gümüş kapak da süt den hafif sürüp kapatınca orası nemli kalıyor daha çabuk iyileşiyor
Gamzeli03 Ozgcannnn göğüs ucunu burnuna doğru koy ağzını açıyor ya o zaman indir aşağı doğru C pozisyonun da tut doktor bana makas şeklinde değil o zaman keser C şeklinde tut ki aşağıya doğru ittirsin demişti
Esragrblk Pares canım bu bir süreç. Zaten kullanılması gereken her şeyi kullanmışsın. Ben ayva çekirdeğimden olan jelle rahatlamıştım biraz. Ama elinde sonun olacak ve geçecek. 2. Ayda tamamen rahatsın. Sabret biraz allah yardımcın olsun. 🙏🏻
Bhrrzgr Pares ben bir sürü krem denedim olmadı, son çare philips aventin göğüs kalkanını kullandım anında geçirdi👍🏻 Göğüs ucu hem hava alıyor hem de hiçbir yere değmiyor, kremlere boşa para vermişim
Esdoel Pares madecassol krem sur canım bebeğin her uyudugunda sur gümüş kapak kullan yoksa eğer poşet te koyabilirsin bebeğin uyanınca yıka göğsünü öyle emzir ben kızımı buyuzden 3 ay zor emzirdim düşün 3 ay gelmedi uçları kopmuştu artık dayanamadım bıraktım emzirmeyi garmastan lansinoh lanolin kantaron yağı ne gelirse aklına kullandım gecirmedi oğlumda keşfettim bu kremi 3 günde geçti tabi ben gümüş kapakta kullanmıştım
AhmetTugce Pares lansinoh krem birde philips avent göğüs kalkanı kullanmak işe yarıyor göğüs uçları zaten hassaslaşıyor krem sürüyoruz ama kıyafete bulaşıyor etkisi kalmıyor birde kıyafetler değdiği zaman daha kötü acıyor ben göğüs kalkanından çok fayda gördüm hemde fazla olan süt içine akıyor kıyafet ıslanmıyor
Berrakdeniz Pares merhaba iki cocugumdada aynı problemi yaşadım. Ilkinde silikonla emzirmek zorunda kaldım bunda da inatla normal emzirdim her gün 5 posta ağladım. Lansinohmu almadım aloaverami kantaronmu sürmedim ne dedilerse yaptım. Yokkk yani tuvalete geçip gizli gizli ağladım açık açık ağladım sonra bir arkadaşımla konuştuk mumys natural diye bir krem önerdi onu aldık 2.gun ağrıları kesti ve iyileşmeye başladı ama bunun yanında birde koruyucu kalkan aldık ucu boş kalkanlar var istersen link atarım. Kremi sürüp kalkanı takıyorum çamaşıra değmiyor meme ucu ve daha cabuk iyileşiyor. Arkadaşıma binlerce kez dua ediyorum.yanliz 1000 tl lik keremde alsanız bebek sadece meme ucunu alıyorsa yaralarınız iyileşmez. Kahverengi yeri vermeniz lazım. Bunun için de videolar var izleyin