Defne_cicegim Pares Allah yardımcın olsun gerçekten göğüs yarası çok zor aslında lansinoh çok iyidir ama ınstagramda emzirme_ danışmani var onun sayfasında bi krem görmüştüm bi bakabilirsin canım geçmiş olsun tekrardan
Omerr19 Pares bu arada canım bende göğüs ucum olmadığı için silikon kullandım benden sana tavsiye bırakman ben 40 çıktıktan sonra silikonu bıraktım bebekler kırkından sonra huy değiştirebilir bu nedenle silikonsuz alabilir dene istersen sağlıcakla kal 🤗
Asliiiihan Pares eczanede christalin sprey var al muhakkak kime önerdiysem çok memnun yara iyileştiriyor bebeğin ağzına TEMA’sında da problem yok sık bekle kurusun ve emzir bir güne toparlarsın çok iyi dolapta beklet soğuk kullanımda agrı daha iyi azalıyor geçmiş olsun
Haticekkbkr Pares paça yağı alıp sür canım, paçacılarda satılıyor, benimki kanamıştı bile. Paça yağı iki günde toparladı. Onu krem gibi elimde yumuşat ve sür, emzirmeden önce ılık su ile pansuman yaparak yıkarsın.
duygukkk Pares Ben hiç kremlere para verme derim direk gümüş kapak al en çok o fayda etti bana ,ben iki ay çektim hiçbir krem işe yaramadı sadece o rahatlattı. Bence göğüs kalkanına göre kullanması da daha kolay. Bir zaman sonra geçiyor sabretmen lazım.
Derinbebis Pares kuru tutun mutlaka krem dışında zamanla geçecek inşallah bi de kalkan kullanabilirsiniz teması önlerseniz daha az acır belki ama normalde hava aldırabilirsiniz müsaitse eviniz üstü açık gezin
Gltbb Ben lansinoh kullanmıştım hemen iyi gelmişti ama gebelik okulunda ebe göğüs ucu yaralarında ilaçlardan çok kendi sütünüz daha faydalı demişti kendi sütünü sağıp göğüs ucunun etrafına sür inşallah şifa olur
Sedaa_a Pares Her emzirmeden sonra kendi sütünüzden sürüp göğsünüzü kuruyana kadar açık bırakın, süt üstünde kurusun. Birkaç gün sürüyor ama çok faydası oluyor mutlaka deneyin. Yaraya göre 1 haftada sürebilir doktorum bana göğüs ucu kremi yazmıştı doğumdan sonra kullanmadım kimyasal şeyler sürmek istemedim. Umarım faydasını görürsünüz çok geçmiş olsun.😊
Sedaa_a Emzirirken bebeğinizin ağzına sadece göğüs ucunu değil de kahverengi halkanın yarısını vermeye çalısı sadece göğüs ucunu emerse yaraya sebep olur.
mrvt01 Pares hiç bişey işe yaramıyor deneme boşuna canım. Emzirmeye devam et alışacak göğüslerin zamanla
Ozgcannnn Bende 51 gun oldu dayanamıyorum memenın tamamını aldırtmıyorum sadece ucunu alıyor artık aglayarak emzırıyırum sılıkon uc taksam gogsu kavraması degısır mı
Omursmom Pares canım bende kanayarak emzirmiştim bilirim o ağrıyı gümüş kapak aldım çok işe yaradı temas etmeyi acıyı azalttı ve ben lansinoh ile birlikte buğday yağı sürmüştüm oda iyileşmeyi hızlandırıyor dönüşümlü olarak sürdüm ve mümkün olduğunca havalandırdım
Gamzeli03 Pares cnm gümüş kapak dün bur arkadaşa da söyledim ben çok çektim yara olur kanardi çocuğun ağzı yüzü kan içinde kalırdı arkadaşın biri kullan diye gönderdi mucize gibi ilk günden iyileşti gümüşün iyileştirici etkisi varmış pahalı ama çektiğin acıya değmez ben de dediklerini hep yaptım her emzirme sonrası zeytin yağı sürdüm yok geçmedi dua edersin inş bana Hepsi burada da indirime giriyor bazen 130 TL bak istersen
Seda_123 Pares Ben madecassol kullanmıştım ilk gün yara oldu krem sürdüm günde 2 defa 2 gün boyunca sürdüm dahada yara olmadı
PembeNar Ben bephanten yara iyileştirici merhemini kullandım 2 3 güne geçti ama emzirmeden önce iyice yıkamak gerekiyor
Beyza7877 Gozdesa yarık varmıydı kapatttımı gümüş kapak bende acıları hafifletti biraz ama yaralar duruyor
Gozdesa Beyza7877 derin olanlar hafifledi biraz ama çizgi şeklinde var hala, sanırım onlar sızlıyor zaten.
Mom567 Pares bebeği emzirirken sil , kuru tut yıka sürekli malesef çekeceksin bir süre , ben çok çektim
Gamzeli03 Mom567 kuru olduğu zaman daha çok çatlıyor gümüş kapak da süt den hafif sürüp kapatınca orası nemli kalıyor daha çabuk iyileşiyor