Skn233 aynı sorun bizde de var çok az kilo alıyor .4.5 aylıkken tadıma başladık şimdi 6,5 aylık ara öğün veriyorum günde 2 kez ama çok az yiyiyor. Bizde 5. Ayda 200 gram almıştı. 6. Ayda da 200 gram almış mamayı da fazla içmiyor ne yaptıysam olmuyor içiremiyorum. 7. Ay kontrolümüzde mamayı değiştirsek mi diye doktora sorucam. Doktorumuz gelişiminde sıkıntı olmadığını söylüyor ama benim içim hiç rahat değil