Skn233 canim benim oglumda sadece mamayla besleniyor. 1 ay anne sutu aldi ama saglik sebeplerim dolayisiyla 1 aydan sonra direk mamaya gectik ama oglum 2 aylik oldugu gunlerde mamayi siddetle reddetti simdi 9 aylik olmak uzere 7 aydir cekmedigim cile kalmadi. Cocuk malesef formul sutu sevmedi. Bir suru mama degistirdim piyasadaki tum biberonlar bizim evde vardir ama olmadi yine sevemedi. Yani sevmeyen bebek sevmiyor formul mamayi. Benim oglumda 3 4 saatte 80 90 icerdi. Hic 1 kilo alamdi 800 900 400 500 gibi rakamlar ama 5. Ayda ek gidaya basladik formul mamayi sevmiyor diye cunku kilo alimi epey durmustu. Ek.gidaya ragmen 5. Ve 6. Ayda kilo alamadi. Cunku bagirsalari yediklerini sindiremedi bu esnada gunde 3 biberon uykuda vermeye devam ettim. Uyanikken asla icmedi hala icmiyor. 120 cc x3 kere gundw uykuda veriyorum ama ek gidaya vucudu alisti ve 7. Ayda 700 8. Ay daha 1 hafta var 500 gr aldi. Yani hic uzme kendini ek.gidaya gecene kadar sabret canim. Ek.gidaya gecince toparlayacak tani ben dolu dolu kase vermiyorum. Az yede bile yetiyor ama duzenli ve dengeli olarak ayina uygun herseyi veriyorum. Oglum hala tombik degil 9 aylik olmak uzere 7500 gr ama bunun 1.2 kilosunu aldi. 1 yasi a kadar uykuda devam edecegim ama sonra artik ugrasmam. Sende biraz sabret ek gidaya kadar