Skn233
Merhaba,
Bugün bebeğimi doktora götürdüm 5200 gram kilosu kilo alımı az ama çok sağlıklı bir bebek dedi. Ek gıdaya başlattı canım bizi. İlk başlarda yememesi red etmesi normalmiş ama zamanla alışacak dedi doktorumuz bizi meyvelerden başlattı. Bir gün elma veriyorsam yemiyorsa diğer gün armut dene dedi mümkün olduğunca iki gün aynı şeyi vermeye çalış dedi. Gereksiz kan testi yapmaya gerek yok bebek çok sağlıklı diyor. Benim bebeğim inanılmaz hareketli o yüzden kilo alımıda normalmiş anladığım kadarıyla. Doktora göre durum iyi ama ben hala çok zayıf üzülüyorum 😔 inşallah ek gıda ile kilo alımı başlar biraz. Doktor kilosuna takılma sağlığı yerinde fit bir bebek dedi ☺️