HaticErkanMiran şanssızlıktan bahsedecek olursak başlayayım;
18 günlükken evin içinde zatürre oldu 12 gün kuvözde yoğun bakımda kaldı.
40i çıktı dus aldırdık 1 hafta sonra bronşit oldu 1 hafta hastanede tekrar yattık.
3 aylıktı kakasından gelen kan ile, bitmwyen gaz sancılarıyla, susmayan ağlamalarıyla, vücudunda beliren egzamalarla süt alerjisi olduğunu öğrendik.
mevlit yapalım dedik ufak bir enfeksiyon geçirdi.
6 ayını bitirdi sunnet ettirelim dedik tekrar bronşit oldu erteledik.
ancak 7. Aydan sonra düzeliyor dedik 8-9 ay arasi domuz gribi oldu.
9 aylıktan biraz büyüktü yürümeye çalışıyordu tekrarlayan hastalıklarla yataklara düştü yürümeyi unuttu kucaktan inmiyordu.
suan 14 aylik cok şükür henüz bir rahatsızlığı yok korkuyorum söylemeye ne zaman olur diye bekler olduk resmen 🥺