Ah ah. Bu virüs yayılmadan 1 hafta önce yazlık alışverişlerini yaptım. Tatile gidicez diye. Şortlar, tulumlar, tişörtler, şapkalar. Hatta doğum günü için organizasyoncuyla konuştum, yapacağım yeri ayarladım falan. Maalesef evdeyiz. Allah beterinden korusun diyorum. Sağlığımız yerinde olsun da başka zamana kalsın. 🌾