HaticErkanMiran Kul kurar, kader gülermiş…
Ben 20 Şubatta doğum yaptım, o zamanlar TV’de Corona haberleri veriliyordu ama Çin’de vardı sadece. Sıkılıp kanal değiştiriyordum corona haberlerinden. Kim derdi ki tüm dünyaya yayılacak, yaşadığın şehre, mahalleye, sokağa gelecek diye…
Ama iyi açıdan bakıyorum, bebeğimi görmek için çok fazla gelmek isteyen oluyordu, misafir baş tacıdır o ayrı konu ama lohusa kafasıyla düşününce kimse gelsin, öpsün, kucaklasın istemiyorsun. Dikiş ağrılarımdan oturamazken misafir ağırlamaya başlamıştım… Sonra Türkiye’de de vaka görüldü ve kimse kimse ile görüşmemeye başladı.
Ben de kızıma zaman ayırdım, kimse tecrübesiz anne oluşum ile ilgili yorumlarda bulunamadı, lohusalığım sessiz sedasız geçip gitti, sendrom yaşamadım 😊 uykusuz günlerimde misafir ağırlama derdim olmadı, dikişlerim iyileşti, ben iyileştim.
Süreç geçip gittiği zaman sevdiğim insanlarla görüşmeye hazırım şimdi…💙