Arkadaşlar endişe vermek istemem kusuruma bakmayın nolur, benim kardeşim 21 yaşında konuşmuyor 5 yaşına kadar anne baba birkaç kelime söyledi tam hatırlayamıyorum bende küçüktüm çünkü, halam. 3 4 yaşına kadar konuşmamış hep dedi büyükler halasına çekmiş vs 5 yasında doktora götürdüler (tabi ondan önce de götürdüler doktorlar konusur sorun yok ailede var mı vs dendi) maalesef beyin hasarı olmuş doğumda :( anne karnında kakasını yutmuş, doğum sonrası da tedavi etmemişler yenidoğana almamıslar annem emzirdiktwn sonra tıkanıp morarmıs o süreçte beyin hasarı oluşmuş. Lütfen konusur deyip doktora götürmemezlik etmeyin sürekli eğitim verin biz 5 yasından sonra özel eğitimlere basladık belji 3 yasında baslasaydık 1 tık daha iyi seviyede olcaktı