Olimbera bende 15. Günden beri aynı şeyleri yaşıyorum sadece anne sütü alıyorsa kabız olacağını sanmıyorum benimde bebeğim az az yapıyordu kabız sandım ama değil zaten 10 güne kadar yapamaması da normalmiş anne sütü alıyorsa doktorum böyle demişti. Gazı var diye düşünüyorum emzirirken ayakta yaylanarak emzirmeyi deneyebilirsin yada Farklı pozisyon da. Ayaklarını karnına çekerek bisiklet sürdürerek masajlar hareketler yaptırabilirsin. Gaz damlası da kullanabilirsin ben kullandığım halde çok bir değişiklik olmadı bitince de bıraktım daha kullanmıyorum biogaia kullandım ben 🌸