Olimbera şimdi öncelkle doktora gitmenizde fayda var. Ama bizde de aynını oldu zeytinyağı sürdüm poposuna,ve bende ılık suya karıştırıp iştim.olmazsa yine poposuna kantoron yağı sürün .bunları doktor bana söyledi.bebekler ilk doğduğunda bağırskaları dümdüzdür zamanla kıvrılıyor ve kıvrıldıkça kaka yapmaları güç oluyor ve aslında kaka yapmayı öğreniyor.kolay gelsin